• 1

Rotoli di fogli di plastica HIPS di qualità alimentaria

U plasticu HIPS hè un tipu di plasticu termoplasticu, Questu hè un novu tipu di materiale di imballu per a prutezzione di l'ambiente sviluppatu in l'ultimi anni, cun ottime prestazioni di furmazione termica, boni prestazioni anti-impattu per e prestazioni di prutezzione ambientale è prestazioni sanitarie, ampiamente aduprati in medicina, cibu, ghjoculi, elettronica è vestiti.

910

Caratteristiche Principali:  

1. Bassa elettricità statica, adatta per imballaggi di prudutti statici bassi.
2. Facile à furmà à u vacuum, è i prudutti anu una bona prestazione Anti-attaccu.
3. Avè una bona prestazione sanitaria, pò esse direttamente in cuntattu cù l'alimentu è ùn produce micca sostanze dannose.
4. Facile da trasfurmà u culore pò esse fattu di diversi culori di materiali, a produzzione di diversi culori di u cupertu di u vacuum.
5. Bona durezza.A durezza di stu tipu di materiale di foglia hè megliu ch'è l'altri materiali di foglia di u listessu spessore.A cuppa termoformata pò esse usata cum'è cuppa à beie calda è fredda.
6. In cunfurmità cù i requisiti di prutezzione di l'ambiente, pò esse riciclatu. L'incenerimentu di i so rifiuti ùn produce micca sostanze dannose chì danneghjanu l'ambiente.

11


Tempu di posta: Mar-17-2020