• 1

Storia di PET (Polietilen tereftalatu)

1

Dapoi ch'elli sò stati scuperti in u 1941, e pruprietà di i polimeri di poliester sò diventate ben stabilite in l'industria di fibre, imballaggi è plastiche strutturali, grazie à e so alte prestazioni. U PET hè pruduttu da polimeri termoplastichi cristallizabili di alta specificazione. U polimeru hà un gran numeru di pruprietà adatte à a produzzione di cumpunenti di alta precisione resistenti à u calore mudificabili, resistenti à u calore è di prudutti cumerciali di alta qualità. U PET hè dispunibule in gradi trasparenti è culuriti.

24

3

Vantaghji
Frà i vantaghji tecnichi di u PET, si pò mintuvà una tolleranza d'impattu è una rigidità eccellenti. Tempu di cicculu di muffa assai veloce
è boni caratteristiche di disegnu prufondu cù u spessore di u muru ancu. Nisun assiccamentu di a placca prima di stampà. Ampia gamma di impieghi (-40 ° à + 65 °). Pò esse furmatu à fretu piegendu. Assai bona resistenza à i chimichi, solventi, detergenti, olii è grassi ecc. Alta resistenza à u cracking da u stress è à a crazing. U PET hà una quantità di vantaghji cummerciali. U tempu di ciclu cortu assicura una alta produttività in operazioni di stampatura. Esteticamente attraente: alta lucentezza, alta trasparenza o uniformità di culore è pò esse facilmente stampatu o decoratu senza pre-trattamentu. Prestazione tecnica versatile è cumpletamente riciclabile.
 
Usi Dapoi chì hè statu introduttu in u mercatu, u PET hè statu valutatu cù successu in applicazioni variate cum'è stuvigli sanitarii (vasche da bagno, cabine di duscia), u cummerciu di vendita al dettaglio, veiculi (ancu roulotte), chioschi telefonici, rifugi per autobus ecc. U PET hè adattu per l'alimentu e applicazioni mediche è per sterilizazione à radiazioni gamma.

5

Ci hè dui tippi principali di PET: PET amorfu (APET) è PET cristallinu (CPET), a differenza più impurtante essendu chì CPET hè parzialmente cristallizatu, mentre APET hè amorfu. Grazie à a so struttura parzialmente cristallina CPET hè opaca, mentre APET hà una struttura amorfa, dendu una qualità trasparente.


Tempu di posta: Mar-17-2020