• 1

Ci hè una differenza trà animali domestici, apet, o petg?

Ùn ci hè differenza trà u plasticu PET è APET. U PET hè u poliester, chì hà un nome chimicu di tereftalatu di polietilene. U PET pò esse fattu cù i polimeri allineati in dui modi primari; amorfu o cristallinu. Praticamente, tuttu ciò chì site in cuntattu hè amorfu cù una grande eccezione; vassoi alimentarii à microonde chì, se sò fatti da PET, sò fatti da C-PET (PET cristallizatu). Essenzialmente tutti i PET chjaru cumpresi i bottiglie Mylar è acqua sò fatti da A-PET (PET amorfu) è in parechji casi, u "A" hè solu lasciatu.

6

U simbulu di riciclamentu di u cicculu Mobius per u poliester hè PET cù u numeru 1, dunque assai persone si riferenu à u poliester cum'è PET. Altri preferenu esse più specifici, indicendu se u poliester hè cristallino C-PET, APET amorfu, RPET riciclatu, o PETG modificatu à u gliculu. Si tratta di piccule variazioni, destinate à facilità a trasfurmazione di u poliester per u pruduttu finale previstu, sia per iniezione, soffiatura, termoformatura, o extrusione sia per operazioni di finitura cum'è u tagliu.

7

PETG vene cun un puntu di prezzu assai più altu è hè più faciule da taglià chì APET aduprendu apparecchiature di taglio cunvinziunali. In listessu tempu, hè ancu più dolce è graffi assai più faciule ch'è APET. I convertitori chì ùn anu micca equipaggiamentu adeguatu per taglià APET spessu travaglianu cù PETG per via di u fattu chì PETG hè più dolce è graffia più faciule, dunque hè di solitu mascheratu in poli (questu hè un sottile copertina di tippu "Saran wrap"). Questa mascheratura deve esse rimossa da un latu durante a stampa, ma u mascheramentu hè di solitu lasciatu da l'altra parte durante u tagliu per impedisce u graffiu. Hè assai tempu è dunque più caru per rimuovere u poli mascheramentu, soprattuttu se si stampa assai fogli.

Parechji display di punti di vendita sò fatti da PETG, postu chì sò spessu calibre pesanti è duri à taglià. Un'altra ragione hè chì u poli mascheramentu pò esse lasciatu per prutege u display durante a manipolazione è a spedizione è poi rimuovere quandu u display hè installatu. Questa hè una ragione principale perchè parechji cuncettori specificanu automaticamente PETG per i display di punti di vendita senza capisce se APET o PETG hè u materiale u più adattu per l'usu finale destinatu o per a trasfurmazione (stampa, taglio, incollatura, ecc.). APET hè generalmente dispunibule finu à 0,030 "di spessore, invece chì PETG generalmente parte da 0,020".

8

Ci sò altre suttili sfarenze trà PETG è APET, è sì ùn site micca familiarizatu cù i benefici è ritruvate u schernu di u PET hè fattu, ricurdà u nome diventa confusu, ma hè sicuru di dì chì tutte e cose sopra si riferenu à u poliester è, da un puntu di vista di riciclamentu, sò tutti trattati listessi.


Tempu di posta: Mar-17-2020